Kariyer, Yetenek Yönetimi

İşletmelerin çalışanlarının yeteneklerini ve kariyerlerini işletme menfaatlerine ve çalışanlarının bireysel kariyer beklentileri ve gelecek planları doğrultusunda sürdürmeleri başarı için odaklanılması gereken önemli bir konudur. Kariyer Ve Yetenek Yönetimi modülü ile işletmenizin ihtiyacı olan tüm yetenek yönetimi ve kariyer yönetimi başlıkları kolayca yönetebilir stajdan emekliliğe tüm kariyer yolunu tüm çalışanlarınız için özelleştirirken aynı zamanda işletme genelinde terfi ve transfer işlemlerini dengeli bir şekilde uyumlaştırabilirsiniz.

Kariyer Ve Yetenek Yönetimini başlıca yetenekleri

  • İş ailelerinin tanımlanması ,
  • Çalışanların görev ve yetkinliklerin belirlenmesi
  • Beceri envanterlerini oluşturma
  • Personel ile görev kıyaslama,
  • Kariyer yolu ve alternatif yolların belirlenmesi,
  • Kariyer yollarında ait fonksiyonların belirlenmesi,
  • Personel kariyer haritası oluşturma,
  • Personelin geliştirme planı oluşturma.
  • Kritik görev, kilit personel görev aday yönetimi

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir