Servis Yönetimi

ERP Servis Yönetimi fonksiyonu, müşterilerinizin servis ve destek taleplerinin, kabul edilmesi, izlenmesi, yönlendirilmesi ve çözülmesi adımlarında servis ve destek personelinize etkin bir destek sağlayarak, süreçlerinizin yönetimini kolaylaştırır.

Ayrıca, müşterileriniz ile yapmış olduğunuz görüşmelerin kayıt altına alınması ve başvuruların takibinin sistem üzerinden yürütülmesini sağlar. Yanıt sürenizi hızlandırarak, çözüm sunma imkanını artırır ve destek sürecinizi geliştirir. Bu sayede Satış Sonrası Hizmetlerinizde de kurumsal kalite normlarınızı oluşturarak, müşterilerinize kaliteli hizmet sunmanızı sağlar.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir